Klacht: Retour pak laminaat niet geaccepteerd

op 20 december 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 29 mei heb ik laminaat gekocht. De verkoper adviseerde mij – voor de zekerheid – een pak (3 m2) extra te kopen. Als de vloer klaar was zou Leen Bakker het onaangebroken pak altijd terugnemen. Door allerlei omstandigheden is pas nu (19 dec) gebleken dat ik nog een pak over had. Deze is aangeboden bij Leen Bakker. Omdat de aankoopnota ontbrak was men bereid in de computer de aankoop op te zoeken, hetgeen niet gevonden kon worden in het systeem. Ik heb afgesproken dat ik in mijn bankregistratie de aankoop zou opzoeken en mij opnieuw zou melden bij Leen Bakker. Daarna zou het pak worden teruggenomen en ik het bedrag terugontvangen. Op basis van deze belofte is de laminaat al achtergelaten bij Leen Bakker. Vandaag heb ik de betaaltransactie opgezocht en mij gewend tot de bedrijfsleider, de Heer Vereggen. In het gesprek bleek dat ik de dag eerder de afspraak had gemaakt met een andere heer, die vervangend bedrijfsleider bleek te zijn geweest. De Heer Vereggen weigerde echter de retourlevering van één pak te vergoeden, omdat hij – naar zijn zeggen – wél pakken kon terugnemen van enkele maanden, maar niet meer die van de aankoop op 29 mei. Dit was in tegenstelling tot hetgeen de verkoper op 29 mei en de plaatsvervangende bedrijfsleider hadden toegezegd. Mijns inziens heb ik recht op terugbetaling van het eerder retour geleverde laminaat, dus terugbetaling van 3 m2, € 18,–.

Terugbetaling van € 18,--.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HugoC