Klacht: RETOUR NOG NIET TERUG BETAALD

op 15 augustus 2017 over FlicksStore in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OP 12 JUNI 2017JEB IK EN BOX 8 K BETELD EN ONTVANGEN ECHTER HEB IK DE BOX EN WEEK LETER TERUG GESTUURD VOOR MIJN GELD TERUG 129€ OP 26 _06 _2017 HEBBEN VOLGENS FLICKSSTORE MIJN RETOUR ONTVANGEN TOT NU OP 15_08_2017 WEET IK NOG VAN NIETS NOG GEEN GELD ONTVANGEN NA VERSCHILENDE MAIL OP 10 MAILS ALS JE GELUK HEBD ANTWOORDEN HET KOMT IN ORDE MAAR NIETS

Gewenste Oplossing:

ALS IK MIJN GELD TERUG HEB ZOALS BELOOFD NIET TEVREDEN GELD TERUG BIJ RETOUR BINNEN DE 14 DAGEN IK HEB HET RETOUR GEDAAN BINNZN DE 6 DAGEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FlicksStore over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FlicksStore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FlicksStore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FlicksStore

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patrick,

Uiteraard kan iedereen gebruik maken van de 14 dagen niet-goed geld-terug garantie. U hebt uw bestelling echter te laat teruggestuurd waardoor dit niet meer mogelijk was voor uw order.

Wij wensen u hoe dan ook alsnog veel plezier met uw TV Box. Voor technische en/of overige vragen staan wij uiteraard voor u klaar.

Groet,

Frank van Ham
FlicksStore servicedesk

Heeft op 17 augustus 2017 om 23:52 geantwoord

MIJN BOX WAS BINNEN DE 6 DAGEN RETOUR GESTUURD DAT ZE BEWEREN VAN LATER KAN IK WEL BEWIJZEN MET MIJN RETOUR TICKET VAN DPD KIJK OP MIJN MESSENGER
https://www.facebook.com/messages/t/FlicksStore DAAR STAAT MIJN RETOUR TICKET BIJ

Alle klachten die gemeld zijn door PATRICKDS