Klacht: RETOUR NOG NIET TERUG BETAALD

op 15 augustus 2017 over FlicksStore in de categorie Internetshops - Elektronica

OP 12 JUNI 2017JEB IK EN BOX 8 K BETELD EN ONTVANGEN ECHTER HEB IK DE BOX EN WEEK LETER TERUG GESTUURD VOOR MIJN GELD TERUG 129€ OP 26 _06 _2017 HEBBEN VOLGENS FLICKSSTORE MIJN RETOUR ONTVANGEN TOT NU OP 15_08_2017 WEET IK NOG VAN NIETS NOG GEEN GELD ONTVANGEN NA VERSCHILENDE MAIL OP 10 MAILS ALS JE GELUK HEBD ANTWOORDEN HET KOMT IN ORDE MAAR NIETS

ALS IK MIJN GELD TERUG HEB ZOALS BELOOFD NIET TEVREDEN GELD TERUG BIJ RETOUR BINNEN DE 14 DAGEN IK HEB HET RETOUR GEDAAN BINNZN DE 6 DAGEN

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FlicksStore over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FlicksStore in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FlicksStore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FlicksStore

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:07 geantwoord

Beste Patrick,

Uiteraard kan iedereen gebruik maken van de 14 dagen niet-goed geld-terug garantie. U hebt uw bestelling echter te laat teruggestuurd waardoor dit niet meer mogelijk was voor uw order.

Wij wensen u hoe dan ook alsnog veel plezier met uw TV Box. Voor technische en/of overige vragen staan wij uiteraard voor u klaar.

Groet,

Frank van Ham
FlicksStore servicedesk

Heeft op 17 augustus 2017 om 23:52 geantwoord

MIJN BOX WAS BINNEN DE 6 DAGEN RETOUR GESTUURD DAT ZE BEWEREN VAN LATER KAN IK WEL BEWIJZEN MET MIJN RETOUR TICKET VAN DPD KIJK OP MIJN MESSENGER
https://www.facebook.com/messages/t/FlicksStore DAAR STAAT MIJN RETOUR TICKET BIJ

Alle klachten die gemeld zijn door PATRICKDS