Klacht: Retour niet verwerkt, en geen geld retour

op 14 september 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29aug een pakket binnen gekregen van aMac, ordernummer #100050902.
Meteen die dag retour gestuurd zonder het product te gebruiken.
Via track trace verstuurd en dit pakket is woensdag 30 Aug door aMac retour in ontvangst genomen.
Hierna bleef het stil.
Na een week maar eens gaan bellen (6 Sept) ik kreeg van de medewerker te horen dat het druk was op de retouren afdeling, maar dat hij me die dag nog ging terug bellen met de status. Nooit meer iets gehoord, maandag 11 Sept nogmaals gebeld maar kreeg na 32 min niemand aan de lijn dus maar een mailtje gestuurd.
Wederom niks van gehoord, en dus nog steeds geen geld retour (49,95 euro + verzendkosten retour)
Ik ben er ondertussen een beetje klaar mee. Ik krijg geen reactie op mails, wordt niet terug gebeld en heb dus nog steeds geen geld retour…..

Gewenste Oplossing:

In ieder geval mijn aankoop bedrijf retour a 49,95.
De retour verzendkosten zal ik dan voor mijn rekening nemen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bassie2402