Klacht: Retour niet verwerkt

op 30 juni 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw,

Al een hele lange tijd geleden heb ik een Nike broek van Zalando retour gestuurd, samen met 2 pasjeshouders van het merk Sandro. De Nike broek is tot op heden niet verwerkt en de pasjeshouders wel. Ik had gekozen voor de betalingsmethode acceptgiro, nu krijg ik een 2e aanmanning van Zalando. Ik wil dat dit opgelost kan worden, onlangs contact gehad met Zalando en zij vroegen me om het verzendbewijs van PostNL die heb ik helaas niet meer. Het ordernummer van de retour is: 10203041194846. Het pakketnummer dat ik heb geretourneerd is: 1041030041222346. Dat was het retournummer van de bestelling met ordernummer: 10203041602884. Als ik klik op de track&levering van order 10203041602884 zie ik dat er zelfs geen bezorgmoment bekend is.

Ik hoop dat dit echt opgelost kan worden en mijn informatie duidelijk is.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Ligeon

Gewenste Oplossing:

Als het verwerkt wordt en ik niet meer hoef te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffreyligeon