Klacht: Retour kapotte nieuwe spijkerbroek

op 19 juni 2017 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op een zaterdag in april een spijkerbroek gekocht in een c&a filiaal in Zwolle. Bij thuiskomst bleek broek kapot. Gekeken op website wat te doen en broek retour gezonden met daarbij mijn gegevens. Daarna een maand stil.. er achteraan gemaild. Ik had de broek niet moeten terugsturen maar inde winkel moeten ruilen. Broek zou retour gestuurd worden. Twee weken stil.. wederom geen broek. Weer contact klantenservice.. zij gaan het uitzoeken. Inmiddels is het al dik in juni en nog steeds niks gehoord. Dit is toch niet te geloven!!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe broek
Tegoedbon winkel of webshop
Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HannekeKlock