Klacht: Retour is spoorloos

op 13 juli 2016 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Artikel retour gestuurd,retour bonnetje ben ik kwijtgeraakt want na een maand denk je dat het wel goed is .
Maar was geen probleem zalando zou het regelen ik zou het vergoed krijgen is mij meedere malen verteld .
Toen kreeg ik een brief van het incasso bureau zalando had dus niets geregeld weer gebeld naar zalando ,zalando zou contact opnemen met het incasso bureau en het regelen
Toen kreeg ik een mail van het incasso bureau ,binnen 5 dagen betalen .
Maar nu is zalando natuurlijk niet thuis en mogen ze er niks over zeggen
Ze hebben mij gewoon aan het lijntje gehouden dat vind ik het ergste want nu mag ik ook de incasso kosten gaan betalen
En ook nog dat ik een ander produkt retour had gestuurd en dat had ik al betaald
Na dat geld kan ik voorlopig fluiten .
Nou zalando beloven van alles komen niets na en het personeel ligt ook niet op een lijn heel jammer dat ze zo met klanten omgaan.

Het bedrag van het retour had ik willen betalen, wat ik niet eens in mijn bezit heb
Maar de incasso kosten niet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex van mierlo