Klacht: Retour is kwijt geraakt. Ik moet wachten. Op mijn geld.

op 13 oktober 2016 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in augustus een tv gekocht. Daar het niet was wat ik dacht is deze op 24 aug geretourneerd. Drie maal gebeld waar mijn geld blijft. Drie maal iets anders te horen gekregen. De laatste keer ( 5weken later!)
Was de tv kwijt??? En moest er een procedure worden gestart. Dit kon nog wel even duren. En mijn geld? 400 is voor mij een hoop geld en dat wil ik terug! Ik moest maar wachten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld op mijn rekening staat!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 25 oktober 2016 om 14:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een onderzoek opgestart naar de retourzending van de klant. Tevens is er op voorhand opdracht gegeven aan de klantenboekhouding om de betaling van de klant terug te storten op zijn bankrekening. Het bedrag zal binnen twee dagen retour staan op zijn rekening. De klant is hiervan zowel schriftelijk als telefonisch op de hoogte gebracht.

met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jimbo1996