Klacht: Retour gezonden pakje komt niet aan.

op 09 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een pakje geretourneerd, afgegeven bij een AH Bol.com afhaalpunt en een ontvangstbewijs gehad met een code. De code is echter niet traceerbaar en het pakje is na 18 dagen nog niet aangekomen bij Bol.com. meerdere malen contact hierover gehad. Kreeg in een email te horen dat het vaker is voorgekomen dat een traceercode niet traceerbaar was en er hierdoor geen terugbetaling kan worden gedaan. Ik heb als consument correct gehandeld om het pakje aan te melden en voor retour af te geven bij een AH Bol.com afhaalpunt.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag word terug gestort op mijn rekening. Een correcte afhandeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 september 2018 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice contact met u heeft opgenomen (Datum 05-09-2018 12:35). Hierin heeft hij u informatie gegeven over de betalingsverplichting.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u altijd reageren op de mail van 05-09-2018.

Vriendelijke groet,
Imro
bol.com
- - - - - - - - -- - - -

Heeft op 10 september 2018 om 11:38 geantwoord

Ik heb betaald en zie graag het geld van het geretourneerde artikel terug gestort worden.

Alle klachten die gemeld zijn door MJRoubos