Klacht: Retour geweigerd

op 15 december 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In bijlage valt te lezen hoe vastgesteld werd dat 2 kledingsstukken eerder gedragen gewassen werden vooraleer ze geretourneerd werden,
wat een volkomen onjuiste conclusie is, aangezien ik de desbetreffende kledij slechts eenmalig gepast heb om die onmiddelijk opnieuw in te pakken.

Nochtans werden geen wasbeurten doorgevoerd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik vooreerst toegelaten ben contact op te nemen met diegene die deze schrijnend foute vaststelling gemaakt heeft.
Zoniet, blijf ik genoodzaakt vol te houden in men vermoeden dat bij deze onjuiste vaststelling kwaad opzet gemoeid is geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Introspectah