Klacht: Retour, geel geld

op 20 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee pakketjes van ZARA retour gestuurd. Één pakket heb ik al drie weken geleden teruggestuurd en het andere pakket twee weken geleden. Het is een totaalbedrag van €130,- euro en ik heb nog steeds geen mail of geld ontvangen. De klantenservice is onbereikbaar en heb al een paar keer een uur in de wacht gestaan, maar kreeg niemand aan de lijn. Via de chat of via w’app wordt er ook niet gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik een mail krijg over wanneer ik het geld ontvang. Daarnaast vind ik drie weken gewoon te lang, het is een groot bedrag en dat wil ik terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mayvandongen