Klacht: Retour boven 50 euro doet kruitvat er moeilijk

op 04 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Heb een navman 5 gekocht bij kruitvat en in de beschrijving stond om hem eerst 12 uur op te laden. Nu heeft hij 2 dagen staan laden en wilde hem gebruiken.Het apparaat wilde niet eens aan en kreeg hem ook niet aan naar alles geprobeerd te hebben terug gegaan naar kruitvat.Laten zien daar dat hij niet werkte en omdat zij geen andere meer hadden heb ik mijn geld terug gevraagd.Maar dat was niet mogelijk omdat het boven de 50 euro was mochten zij hem niet terug nemen.Naar hoop gezeur naar huis gegaan en klanten service gebeld.Kreeg ik eerst te horen dat ik maar navman moest bellen.Vond dit echt belachelijk ben een beetje onvriendelijk gaan doen en pas toen waren ze bereid om geld terug te geven.Bij deze mensen als je iets koopt bij kruitvat en het is boven de 50 euro om problemen voor te zijn koopt het dan niet bij kruitvat het bespaar je een hoop gezeur.

Als kruitvat gewoon je geld terug geeft als iets niet werkt ook al is het boven de 50 euro.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Balboys1966