Klacht: retour boek

op 26 juli 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mijn zoon moest zijn boeken inleveren, krijg ik een rekening voor een boek van Geschiedenis, een vak dat hij niet eens gekozen had, en dus ook een boek dat we nooit hebben gekregen.
Aangezien ik het formulier niet kan vinden van toen de boeken werden aangeleverd word ik nu geacht de kosten van dit boek te betalen plus 6,- euro administratiekosten, want, ik moet eerst maar bewijzen dat ze dat boek niet naar ons hebben verzonden.

Als ze deze kosten intrekken, Ik moet nu bijna 40,- euro betalen en voor wat?

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 26 juli 2016 om 12:40 geantwoord

Beste meneer van Teylingen,

Op 8 augustus 2015 is er een bestelling geplaatst voor het Ashram College, in deze bestelling zat ook het artikel 'Geschiedeniswerkplaats 4 vmbo-kgt examenboek' (artikelnummer 7451321). Wij hebben dit artikel geleverd op 14 augustus 2015 in de hoofdlevering. Bij de levering voegen wij een pakbon toe waarop alle artikelen staan die in het pakket moeten zitten. Daarbij verzoeken wij u vervolgens om de inhoud van het pakket goed te controleren naar aanleiding van de pakbon. Is het pakket incompleet geleverd, dan kunt u dit binnen 30 dagen na levering aan ons melden.

Helaas hebben wij geen melding ontvangen van het ontbreken van het artikel. Daarom zal de schaderekening van kracht blijven.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Neobe