Klacht: Retour aankoopbedrag

op 22 augustus 2016 over Pink Gellac in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 juli bestelling geplaats bij Pink Gellac, op 8 juli retour gezonden (binnen 14 dagen) Dit is bevestigd door Pink Gellac. Inmiddels 22 augustus en nog steeds aankoopbedrag niet retour. Herhaaldelijk contact gehad via Facebook/Whatsapp/Telefoon en e-mail. En telkens wordt aangegeven dat het opgelost wordt. Dit is niet het geval.

Gewenste Oplossing:

Volledige aankoopbedrag geretourneerd + coulance voor anderhalve maand wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Pink Gellac

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pink Gellac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnnaKeesman