Klacht: Retour aangemeld, kan geen contact krijgen voor afspraak ophaaldatum.

FM2021 op 06 januari 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb digitaal een retour aangemeld bij Wehkamp. Voor het maken van een afspraak voor het ophalen van het product moet telefonisch een afspraak worden gemaakt. Na tig keer bellen geen contact kunnen krijgen. Altijd het zelfde bandje, zelfs voor openingstijd van de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Laat Wehkamp maar contact met mij opnemen voor een afspraak voor het ophalen van het product.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door FM2021