Klacht: Retour

op 18 mei 2020 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

30-03 bestelling geplaatst, deel ervan op 10-04 geretourneerd. Geen enkel bericht of bevestiging hiervan ontvangen. Na meerdere malen mailen zonder reactie te hebben gekregen bel ik en wordt er gevraagd verzendbewijs retour te mailen. Wederom GEEN reactie meer ontvangen. Waardeloze klantenservive en schandalig dat er niet gereageerd wordt, we zijn nu 6 weken verder!! Nooit meer Mango voor mij

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld nu terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jassie32