Klacht: Retour

op 21 maart 2020 over Lucardi in de categorie Juweliers

Cadeautje gekregen voor mijn babyshower wat ik graag wil terug brengen. Helaas vanwege ziekte en afstand niet het originele bonnetje maar een rekeningafschrift. Van te voren gebeld of dit oké was en of ik mijn vriend kon sturen om het te ruilen. Zelf kanmag ik ook niet naar buiten vanwege ziekteverkoudheid. Blijkt er niks mogelijk te zijn want het systeem van de cadeaubonnen ligt eruit en kunnen dus niet zien hoeveel erop staat. Zelf op internet opgezocht hoeveel het kost om een armbandje te graveren (horen de medewerkers in de winkel te weten lijky me?) Zodat ze het overige bedrag op de cadeaukaart erbij kunnen zetten en klaar. Geld terug was ook al niet meer mogelijk want die termijn was een paar dagen voorbij. Beetje coulant zijn in deze tijd lijkt me niet meer dan normaal om te voorkomen dat mensen extra terug naar de winkel moeten komen. Puntje bij paaltje konden ze niks dus en is mijn vriend naar huis gestuurd. Vandaag is mijn schoonmoeder naar de winkel gegaan en ligt het systeem er nog steeds uit en blijft het hetzelfde gezeik. Wie wil er nou nog een cadeaubon van zo’n klantonvriendelijke winkel? Daar wil je toch nooit meer komen of iets kopen. Laten we in deze tijd vooral iedereen onnodig naar de winkel terug laten komen! Top service dit!

Geld terug! Zodat ik of mijn familie hier nooit meer hoef te komen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennifer8