Klacht: Retour

op 15 juli 2019 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik neem contact op over een bestelling van inmiddels bijna 5(!) maanden geleden. Ik heb al meerdere keren contact gehad met jullie klantenservice, maar blijkbaar is het nog steeds niet opgelost. Ik zal de situatie nog 1 keer uitleggen. Ik heb bij jullie een bestelling geplaatst, vervolgens heb ik de verkeerde items ontvangen en daarom deze naar jullie retour gestuurd. U mag mijn huis doorzoeken maar de juiste items bezit ik niet. Ik vind het uitermate teleurstellend dat ik niet wordt geloofd en dat dit nog steeds niet is opgelost. Ik had een betere service van een webwinkel als werkkamp verwacht. Ik hoop dat dit desalniettemin alsnog kan worden opgelost zodat ik in de toekomst nog eens een bestelling bij jullie kan plaatsen. Dit is namelijk zeker geen reclame..

Factuur wordt verwijderd en en excuses

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 15 juli 2019 om 08:38 geantwoord

Goedemorgen, erg vervelend om te lezen dat de verwerking van de artikelen niet afgehandeld kan worden. In dit geval is de reden dat de door u geretourneerde artikelen niet diegene zijn die wij naar u toegestuurd hebben.

Binnen drie maanden, nadat wehkamp haar standpunt inzake uw retour kenbaar heeft gemaakt, kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.degeschillencommissie.nl).

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door sharonyvette