Klacht: Retour 2 defecte tuinstoelen

op 19 februari 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Voorjaar 2017 6 nieuwe inklapbare tuinstoelen gekocht in filiaal vleuterweide. Juni 2017 met 2 defecte stoelen, na normaal gebruik, terug naar het filiaal. Alhier doorverwezen naar klantenservice lidl. Retour/garantie ingediend. Mailwisseling gestart omtrent defect. Eenmaal respons gehad met verzoek nieuwe foto van bon, hieraan voldaan. Daarna herhaaldelijk emails gestuurd met verzoek om probleem op te lossen. Nul respons.

Bij filiaal langsgegaan in december 2017. Hier werd aangegeven dat er beter gebeld kan worden met de klantenservice ipv mailen. Filiaal kan probleem niet oplossen. Gebeld en er werd aangegeven dat alle 6 de stoelen retour mochten ivm incompleetheid set. Mailwisseling inclusief reminders van onze kant stonden in dossier. Onbekend waarom hier niets mee werd gedaan. Interne afdeling zou hierover contact opnemen. In 6 weken tijd 7x gebeld met klantenservice. Elke keer werd door klantenservice aangegeven dat zij alleen het dossier neer kunnen leggen bij de interne afdeling die binnen 5 werkdagen zal antwoorden. Vandaar de hoge telefonische frequentie aangezien er vanuit de lidl niet werd gemaild gebeld of gereageerd. Zelfs ondanks dat klantenservice eenmaal toe zei op dezelfde dag terug te bellen.

Over het algemeen was klantenservice wel vriendelijk, op eentje na. Vragen om teamleiding kwam neer op een laconiek antwoord waarbij medewerkster mw Arslan beweerde dat deze er niet zou zijn/werken en op wilde hangen. Toen was ik er helemaal klaar mee en ben naar filiaal vleuterweide teruggegaan. Filiaalmanager/teamleider Erik heeft ons geweldig geholpen en gehele bedrag retour gestort nadat de stoelen werden ingeleverd.

Wanneer Klantenservice lidl daadwerkelijk klachten en retourmeldingen afhandeld binnen een aantal weken die redelijk zijn. Over de telefoonkosten n.a.v. dit grapje zal ik het maar niet hebben.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 februari 2018 om 12:57 geantwoord

Heeft op 23 februari 2018 om 10:37 geantwoord

Wederom zet Lidl zijn eigen trend voort. Als oplossing werden excuses gemaakt en beloofd een tegoedbon op te sturen. Mits de postbode kruipend uit Duitsland naar onze brievenbus komt is dit weer een loze belofte.

Alle klachten die gemeld zijn door Jil88