Klacht: Retour

op 06 februari 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3weken geleden een zonnenhemel impulsief aangekocht, dit was bedoeld als kado voor mijn vrouw, deze ivm met sta in de weg en toch maar een heel beperkte kwaliteit besloten deze retour te geven, nou bleek ik mij een week vergist te hebben dus een week te laat, kreeg te horen dat dit per geval te beoordelen is, nou die van mij viel hier niet onder wel als bv mijn tv te groot had geweest had dit wel gelukt. Ik heb ook geen geld terug gevraagt maar een te goed bon gevraagt omdat nog andere dingen uit deze winkel nodig had. De zonnenhemel is niet gebruikt en in de zelfde staat als aangekocht. Hopelijk kunt uw mij helpen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon een te goed bon zodat ik gewoon klant kan blijven bij BCC

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 12 februari 2018 om 08:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Serviceconsument