Klacht: Retour

op 21 juli 2017 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 7 juli artikelen geretourneerd via de winkel. Daarna niets meer vernomen. Een email gestuurd, het antwoord was dat het tot 14 dagen kan duren voordat het afgehandeld is, wat al heel erg traag is in vergelijking met andere winkels. Nu zit ik op dag 15 en nog steeds niets vernomen. Weer een email gestuurd, krijg een melding dat ik over 2 werkdagen hier antwoord op krijg, dat is dus 25 juli. Ik wacht dus al bijna 3 weken op mijn geld en weet ook niet of mijn retouren wel zijn aangekomen.

Gewenste Oplossing:

Geld retour en tegemoetkoming voor de trage afhandeling

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda Groenendijk