Klacht: Retour

op 29 juni 2017 over brillen24.nl in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al meerdere keren een mail gestuurd ivm de retour van mijn bril. Heb ook al meerdere keren gebeld, de laatste keer heb ik 26 minuten het bandje gekregen. Ik krijg nooit iemand aan de lijn. Ze schrijven voor de retour dat je een mail kan sturen en zo een bon kan krijgen voor een kiala punt. Maar uiteindelijk moet ik het gewoon retour sturen via de post omdat ik maar geen gehoor krijg en antwoord krijg op mails of telefoon. Ben zeer teleurgesteld in hun dienst na verkoop. Hopelijkk krijg ik men geld wel terug.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik mijn geld terug zou krijgen want zij ook beloven met hun 100% tevreden of geld terug. Zou ook fijn zijn dat ze eouden antwoorden op de mail of telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over brillen24.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over brillen24.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke_ve