Klacht: Retour

op 06 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb 3 dagen geleden mijn boeken retour verstuurd, en de factuur is nog steeds niet van mijn account weggehaald. Ook heb ik al mailtjes gekregen over dat ik nog moet betalen. Ik vroeg me af wanneer deze factuur van mijn account word weggehaald.

Alvast bedankt,

PERSOONLIJKE GEGEVENS
Klantnummer: CV6644
Bestelnummer: 8509112
Hilal Ozturk
G V Aardennestr 39
6049 HV Herten

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg op prijs stellen als u deze facturen van mijn account afhaalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Van Dijk Educatie

2 maanden geleden - Goedemorgen Hilal, Uw boeken zijn gisteren retour genomen. Dat betekent dat wij de creditering in gang zetten. En uw geld zo spoedig mogelijk op uw rekening kan verwachten. Dit betekent dat de factuur ongeldig is. Met vriendelijke groet, VanDijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 oktober 2016 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Hilal,

Uw boeken zijn gisteren retour genomen. Dat betekent dat wij de creditering in gang zetten. En uw geld zo spoedig mogelijk op uw rekening kan verwachten. Dit betekent dat de factuur ongeldig is.

Met vriendelijke groet,

VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door hilalozturku