Klacht: Retour

op 13 september 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn bestelling terug gestuurtd maar krijg nog steeds een factuur van iets wat ik niet heb
Regel dat toch een keer goed
Jullie hebben een waardeloos bedrijf
ik betaal niet voor iets wat terug gestuurd is zelfs 2 keer

Gewenste Oplossing:

Ik ben razend op dit bedrijf
OPLICHTERS zijn het

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 13 september 2016 om 07:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pam,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u retour tot op heden niet verwerkt is.
Nu heb ik de status van de retouren opgevraagd en nagekeken.

Alle retouren tot en met 12 september (gister) zijn al reeds verwerkt door onze retourenafdeling.
Dit betekent simpelweg dat het pakketje er niet tussen heeft gezeten.

Op de mail heeft mijn collega Dylan & Sander gevraagd om uw bestelnummer.
Op 25 en op 27 augustus heeft dit plaatsgevonden.
Helaas is hier ook geen gehoor op gegeven.

Heeft u voor mij uw bestelnummers?
+ De kiala nummers van de geretourneerde producten?

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Vertrouwend erop u hiermee voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.
Mijn collega's of ik helpen u graag verder.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanager
Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door Pam Gevers