Klacht: retour

op 05 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het ontvangen van een bestelling heb ik direct een retouraanvraag gedaan en een afspraak gemaakt voor het ophalen van mijn pakketje door een koerier. De koerier is echter nooit verschenen. Na enkele weken heb ik hier een mail over gestuurd, maar nooit een reactie ontvangen. Nu geeft de klantenservice aan dat de retourtermijn is verstreken en dat mijn pakketje niet meer kan worden aangenomen. Ik krijg daarbij te horen dat ik dan eerder contact op had moeten nemen… Nogmaals, dat heb ik gedaan, maar geen reactie ontvangen.
Daarbij wordt gezegd dat Zara niet verantwoordelijk is voor het al dan niet verschijnen van de koerier, maar ik als klant zelf. Onzin. Maar had het dan op zijn minst vermeld.
Het mag duidelijk zijn dat dit mijn laatste bestelling bij Zara is geweest.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn retourzending wel geaccepteerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hvoeten