Klacht: restitutite

op 22 juni 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Bizar, een ander woord kan ik niet vinden voor het feit dat U niet naar een buitenlands rekeningnummer kunt overboeken. Heel Europa heeft meer dan 5 jaar gesleuteld aan een betaalsysteem dat internationale betalingen binnen Europa, sneller en kosteloos maakt en u bent daar niet mee bekend of maakt gebruik van een zwaar verouderd systeem.

Ik woon en leef in Berlijnwaar men gelukkig geen gebruik maakt de chipkaart. Voor de weinige bezoeken aan Nederland heb ik me laten verleiden tot de aankoop van een chipkaart die dan in een keer verlopen blijkt te zijn, weer een nieuwe kopen €8,50 weg zonder 1 cm gereisd te hebben, dan nog opladen en enorm oppassen dat je niet vergeet te chippen, een heel gedoe dus. Ik kan wel met een buitenlandse bankpas pinnen om uw kaart te kopen en op te laden, dan is het toch zeer inconsequent dat u niet kunt terugbetalen.

Het is voor mij bijna een schok om te ervaren hoe provinciaal uw hoogbetaalde managers
denken.
Graag wil ik zo spoedig mogelijk mijn tegoed terug op mijn Duitse Ibannummer DE44500310001014771006, dat er voor ontwikkelt is om het mij en u makkelijk te maken.
Bij voorbaat dank,

Geer Pouls

als ik mijn geld gewoon op mijn IBANrekening terugheb.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geer Pouls