Klacht: Restitutie van Travelgenio

op 13 september 2018 over Travelgenio in de categorie Reizen Algemeen

Geruime tijd geleden hebben wij met onze familie (6 volwassenen, 1 baby en 1 2-jarige) een vlucht geboekt van Düsseldorf naar Faro.
Nadat de betreffende lunchtvaartmaatschappij failliet ging is er door de curator aan ons bevestigd dat een restitutie al in februari dit jaar is gedaan aan travelgenio. Zij weigeren dit bedrag van ruim €1300,- aan ons te betalen. Ze verwijzen ons door naar de luchtvaartmaatschappij die al heeft aangegeven niks meer te kunnen doen omdat de restitutie reeds is uitgevoerd. Omdat ik aangaf dat ik het idee kreeg dat de persoon aan de telefoon niet luisterde naar wat ik zei werd de hoorn erop gegooid.

Na volledige restitutie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelgenio

Bericht van Travelgenio

3 maanden geleden - Beste, natuurlijk kunnen wij je helpen met je boeking. Stuur een mailtje naar customer.service@travelgenio.com met al je vragen en wij zullen ze zo snel mogelijk te beantwoorden. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht carlijnbrokx@hotmail.com

3 maanden geleden - De mail is zojuist verzonden vanaf mailadres carlijnbrokx@hotmail.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelgenio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carlijnbrokx@hotmail.com