Klacht: Restitutie tickets Sean Paul dd 9 juli 2016 laat op zich wachten

op 25 september 2016 over Ticketmaster in de categorie Internetshops - Kaarten- en ticketverkoop

Via Ticketmaster heb ik vier concertkaarten gekocht voor het event “Sean Paul & OMI” op 9 juli in de HMH Amsterdam. Dit event heeft niet plaatsgevonden; is afgelast.

Op 8 juli, een dag voor het concert, werd ik per mail over dit afgelaste event geïnformeerd waarbij werd aangegeven dat het concert naar een andere datum zou worden verplaatst. Dit zou binnen 10 dagen bekend worden gemaakt.

Op 22 juli heb ik een e-mail ontvangen van Ticketmaster waarin werd vermeld dat het evenement helemaal niet meer zou gaan plaatsvinden. Aangegeven werd dat ik zo spoedig mogelijk meer informatie zou ontvangen over een restitutiedatum en op welke wijze een restitutieverzoek ingediend kon worden.

Op 31 Augustus kreeg ik bericht dat er hierover echter nog geen uitsluitsel was, vanwege een procedure waarin de organisatie van het event (Saakaar Worldwide) verwikkeld zou zijn. Er werd eveneens aangegeven dat pas bij beëindiging van dit geschil, Saakaar Worldwide in staat zou zijn om de ticketkopers van het afgelaste event “Sean Paul & Omi” (via Ticketmaster) te restitueren.

Ondanks herhaalde verzoeken tot restitutie, zowel schriftelijk als telefonisch, aan Ticketmaster alsook aan Saakaar Worldwide, krijg ik geen respons en geen restitutie. Hoewel Ticketmaster per email heeft aangeven in een standaardmail, geen invloed te hebben op de situatie, heb ik echter wel mijn ticket bij deze organisatie gekocht en verwacht ik van deze organisatie mijn geld terug te krijgen.

Ik ben tevreden indien mijn tickets aan mij worden gerestitueerd binnen korte termijn, wetende dat ik de servicekosten per ticket niet gerestitueerd krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisa_31