Klacht: restitutie niet ontvangen

op 07 juli 2016 over Valuebasket in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 14 juni ontving ik van Valuebasket een reactie op mijn verzoek om de geplaatste bestelling te annuleren. Dit zou in totaal 7 tot 14 werkdagen kunnen duren. Toen deze termijn was verstreken heb ik op 4 juli opnieuw een bericht gestuurd met de vraag waar mijn geld blijft. Op dit bericht heb ik geen enkele reactie meer gekregen en het geld is ook nog steeds niet teruggestort op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Als het restitutiebedrag is teruggestort op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Valuebasket

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Valuebasket nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MotionMount