Klacht: Restitutie aankoop Euroland voucher

op 22 mei 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim binnen de gestelde termijn aankoop van Euroland voucher, schriftelijk op 24-2-2015, geannuleerd.
In maart 2016 reageert Groupon klacht opgelost door verlopen te beschouwen. Dus niets opgelost, graag echt oplossen.

Reactie Groupon op 23 maart 2016:
Door de drukte die wij hebben ervaren hebben wij u niet tijdig van een reactie kunnen voorzien, waardoor deze klacht is verlopen.

Gewenste Oplossing:

Alsnog restitutie aankoopbedrag

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht WG Kapteijns

9 maanden geleden - En nog steeds niet gehoord !!!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door WG Kapteijns