Klacht: Avondje uit zegels niet kunnen inwisselenrestaurant gesloten

op 22 april 2018 over Restaurant Jumbo in de categorie Cafés en Restaurants

Beste ls,
Ik heb vanavond voor 8 personen gereserveerd bij Sinjoor tapasrestaurant in Den Haag. Ik heb hierbij de gespaarde Jumbo avondje uit munten ingezet. Dit zou 7,50 korting per persoon betekenen bij een minimale besteding van 22,50 per persoon.
Ik heb een keurige bevestiging gekregen, alles in orde…..althans dat dacht ik.
Vanavond stond ik met mijn man voor de deur…..nee zeg…..bleek de tent gesloten. Ik heb 2x geprobeerd te bellen…geen gehoor….uiteindelijk een soort fax gebrom aan het eind…..Ik schaamde mijn ogen uit mijn kop tegenover onze vrienden…we hadden ons zo verheugd op een avond uit met z’n allen en dan dit (!!!!!!!!) Gelukkig zat er een andere tapas restaurant in de buurt en konden wij daar WEL terecht. Al met al zijn wij veel duurder uit geweest dan oorspronkelijk de bedoeling was. Na afloop kwamen we voorbij Sinjoor…..nog net zo gesloten als aan het begin van de avond…..Het kan zijn dat ze door omstandigheden zijn gesloten, maar ik vind het heel slordig om je betalende klanten in het ongewisse te laten. Is het mogelijk een tegemoetkoming in de kosten terug te krijgen?
Wie dus bij Sinjoor wil reserveren met de Jumbo munten: NIET DOEN!

Ik ben tevreden als ik
1. Een tegemoetkoming krijg in de gemaakte kosten.

2. Een ander restaurant (als goedmaker) met alsnog de korting die voor dit restaurant stond.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Restaurant Jumbo

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Restaurant Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthia Korenhof