Klacht: Restaurant Gladbeck (Duitsland)

op 18 mei 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

R.A.F. van der Brug
De Veste 10-11
8231 JA Lelystad
rafpublrechtadviseurog@gmail.com

Geachte directie, geachte heer, mevrouw,
INLEIDING
Hoewel ik de Duitse taal in de verste verte niet beheers, zoals de Franse- en de Engelse taal, heb ik de ochtend van ons vertrek op 7 mei jl. mijn klacht kenbaar gemaakt aan de receptioniste van het Van der Valk Hotel Gladbeck.
KLACHT
Zowel tijdens ons diner vrijdagavond 6 mei jl., als tijdens ons ontbijt zaterdagmorgen 7 mei jl. ondervonden wij zowel heftige overlast van huilende kleine kinderen, als van een ruim aantal schreeuwende-, rennende- en vallende kinderen, die daarop niet tot de orde werden geroepen.
De receptioniste onderkende de omschreven situatie maar zei begrijpelijkerwijze, daar vanuit Van der Valk niet tegen te kunnen optreden, omdat het verantwoording van de ouders betreft.
Voorts zei de receptioniste, dat het Van der Valk Hotel een “familiehotel” is.
Met andere woorden de overige gasten moeten zich maar neerleggen bij de overlast, omdat Van der Valk zich een familiehotel voelt.
Zoals uit het aangedragen van een oplossing blijkt, leg ik mij daar echter NIET bij neer.
De niet familiegasten betalen immers ook voor hun maaltijden. En dan graag niet overstemd door kinderen!

AANGEDRAGEN OPLOSSING
Als oplossing heb ik voorgesteld een van de twee eetruimten van Hotel Van der Valk Gladbek, zo nodig ondersteunt door een bouwtechnische ingreep, te bestemmen voor de gezinnen met kinderen, zodat de overige gasten in rust kunnen eten en zonder overlast van huilende kleine kinderen en schreeuwende- rennende en vallende kinderen een gesprek kunnen voeren.

CONCLUSIE
Ook een familiehotel kan niet heen om de belangen van de overige gasten. Die dragen immers ook bij aan het uiteindelijk financiële resultaat van het Van der Valk Hotel.

Uw reactie met belangstelling tegemoetziend, tekent met gevoelens van hoogachting,

R.A.F. van der Brug

Twee gescheiden eetruimten naar keuze

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard van der Brug