Klacht: Restaurant dicht

op 13 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bon gekocht bij Groupon is het restaurant dicht en kunnen we de bon niet verzilveren.

Gewenste Oplossing:

Aankoopbedrag terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 24 augustus 2016 om 09:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Broeks,

Vervelend om te vernemen dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw Groupon.

Graag ontvangen wij uw emailadres, controlecode en grouponcode van uw voucher zodat we uw vraag in behandeling kunnen nemen.

Onze excuses voor het ongemak en we hopen u tot zover voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door Hooze