Klacht: Onvriendelijke gastvrouw

user-1357919 op 15 juni 2017 over Restaurant Bij Els in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondagavond lopen we hier tegen 8 uur ’s avonds binnen met de vraag of de keuken nog open is. Er vindt overleg plaats in de keuken (volgens de blonde mevrouw zijn alle eetgelegenheden in de buurt immers gesloten) waarnaar wij te horen krijgen van dezelfde vrouw dat we een hapje kunnen eten. Allen kiezen we een hoofdgerecht van de kaart. Één van ons kiest biefstuk van de big green egg, zoals vermeld op de kaart.

Terwijl wij het eten geserveerd krijgen valt op dat de biefstuk niet op de green egg bereid is. Na een hapje genomen te hebben blijkt dit inderdaad niet het geval. Dezelfde mevrouw die ons heeft geholpen verteld ons dat de biefstuk inderdaad niet op de big green egg bereid is, maar dit keer in de pan. Ze hebben de keuken immers voor ons open gehouden, de green egg stond al uit. Gezegd dat dit niet ons probleem was en dat men had moeten zeggen dat de biefstuk die we expliciet hadden besteld omdat deze van de green egg afkomstig was, niet van de green egg zou komen. Anders hadden we iets anders besteld, hadden ons verheugd op de biefstuk van de green egg. Gevraagd wat ze nog voor ons konden regelen en we konden wel 1 gratis kopje koffie krijgen. Bij het afruimen van de tafel gezegd dat we geen trek meer hadden in het ene kopje koffie. We waren immers met z’n 4, dan hadden we ook nog eens 3 kopjes extra moeten bestellen.

Daarna volgde de rekening waarbij we 1,5% meer moesten betalen omdat we ervoor kozen met creditcard te betalen. Het kopje koffie dat we zouden krijgen ter compensatie is niet van de rekening gehaald. Er is geen enkele compensatie geweest, in plaats daarvan hebben we meer moeten betalen. Geprobeerd bij de blonde mevrouw om nog iets te regelen, het liefst dan het bedrag van de koffie van de rekening te halen, maar mevrouw schoot helemaal in de verdediging en ging een enorme discussie met ons aan. Blonde mevrouw zegt een paar keer wat doet u moeilijk en als ik dit had geweten had ik jullie niet binnen gelaten. Hele restaurant heeft mee kunnen genieten van de tirade van de blonde vrouw.

Uiteindelijk naar huis gegaan, teleurgesteld, omdat we niet kregen wat we hadden besteld en wel een dikke rekening hebben betaald.

Gewenste Oplossing:

Het bedrag van de biefstuk teruggestort op de rekening.

Alle klachten die gemeld zijn door