Klacht: Respectloze buschauffeur!

op 08 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hedenmiddag vond er op de Dorpsstraat in Noorbeek een ernstig verkeersongeval plaats, hierbij werd die weg vanaf de Sint Maartensweg tot aa de Brigidastraat met pionnen afgezet. Uw buschauffeur reed in de richting Maastricht rond 14.30 uur. Ter hoogte van hotel Fletcher wordt hem verzocht door onze zoon te keren ivm een ernstig verkeersongeval, hierop antwoorde uw chauffeur dat ze optyfen met hun k.. ongeluk, grom grom. Hierop antwoorde onze zoon dat hij met respect met de medemens moet omgaan. Mijn zoon is toen naar huis gekomen en heeft zelfs de pion nog recht gezet die de chauffeur omver heeft gereden. Je zult het bericht maar krijgen dat je dierbare met ernstig letsel wordt afgevoerd richting ziekenhuis alsmede de tegenpartij!!

Normaal gedrag vertonen en niet al vooroordelen.
RECPECT TONEN!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Cindy Offermans, Wat een nare ervaring heeft je zoon gehad met de chauffeur. Als alles zo is gegaan zoals je het hier verteld, dan is dat natuurlijk niet netjes geweest van de chauffeur. Ik zet deze klacht graag intern door naar de regio, zodat de chauffeur op zijn gedrag wordt aangesproken. Heb je voor mij ook het lijnnummer van deze bus of is er een kenteken opgeschreven? Zo kan ik de juiste rit bij het incident zoeken. Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Cindy Offermans

4 maanden geleden - Beste lezer, Het betreft lijn 57. Mvrgr en bvd, Cindy Offermans

Arriva

Heeft op 08 juli 2017 om 16:43 geantwoord

Beste Cindy Offermans,

Bedankt voor je aanvulling. Ik heb de rit gevonden en de klacht is intern doorgestuurd.

Ik stel het zeer op prijs dat je samen met je zoon de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2qME1Pv.

^WB
Arriva Webcareteam