Klacht: Respectloos/geen service/ klant onvriendelijk

Ilonaxx op 17 november 2017 over Only in de categorie Kledingwinkels

Beste,

Op 11-11-2017 heb ik een jas gekocht bij de Only in amsterdam omdat ik een dagje weg was gaan shoppen. Toen ik echter thuis kwam bleek dat de rits niet optimaal was en in de winkel heb ik dit waarschijnlijk over het hoofd gezien. Ik ben met de jas naar de Only op zuidplein gegaan en daar is mijn positieve gedachten die ik altijd over Only had compleet veranderd in een negatieve gedachten. De kaartjes zaten nog aan de jas maar er was geen bon en ik snap dat heel goed dat er een aankoopbewijs moet zijn maar Only is een brand en staat zoals hun het zelf noemen voor service en kwaliteit en die hebben ze niet geleverd nog waargemaakt. De manager? En een andere dame waren zeer arrogant erg kortaf en zelfs sarcastisch. Niks was mogelijk er was geen mee werking en ik moest het letterlijk maar zelf uitzoeken en het was me eigen probleem. Ze waren enorm respectloos, onvriendelijk en vooral niet collegiaal. Ik zal niet snel de Only meer binnen lopen en verwacht dat dit kleine probleem wat inmiddels zo groot is geworden word opgelost!

Als ik mijn geld retour krijg en als de medewerkers wat vriendelijker zouden zijn naar de klnten toe zodat ze niet nog meer klnten gaan verliezen maar het leuk winkelen blijft/word.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Only

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Only nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door