Klacht: Reserveringsnummer: DYS-22283549 vluchtnummer 023385831

op 24 augustus 2017 over Do You Spain in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Wij hadden een auto gereserveerd voor 27/07/2017 om 20u en vooraf betaald 309,89 euro.
Maar echter onze vlucht TB 4643 had een vertraging van maar liefst 3u waardoor we pas na 23u bij jullie de auto konden afhalen. Daar aangekomen was de balie gesloten en waren we genoodzaakt om een taxi te nemen. Volgende dag zijn we teruggekeerd om onze gereserveerde wagen te gaan ophalen maar kregen we te horen dat de wagen er niet meer was en dat we er geen recht op hadden omdat we meer dan 3u te laat waren. Ondanks ons verhaal van de vertraagde vlucht konden we niet rekenen op begrip van uw collega’s.

Met vriendelijke groeten.

Gewenste Oplossing:

We zouden graag ons bedrag van 309,89 euro die we gestort hadden terug willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Do You Spain over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammed Bendkhis