Klacht: Reserveringskosten

op 26 juli 2017 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Ondanks een directe annulering moet ik wel reserveringskosten betalen, waar op de boekingssite niet over werd gesproken, later bij het boeken wel, maar niet op gelet omdat op de site staat dat annuleren GRATIS is, met duidelijke letters!

Als de annuleringskosten ook worden geannuleerd

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hotels.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 27 juli 2017 om 10:00 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Annema,

Dank u voor uw bericht.

U geeft aan uw reservering direct te hebben geannuleerd. We hebben de boeking bekeken, en zien dat deze na 6 dagen is geannuleerd.

De kamer kan, indien op tijd, kosteloos geannuleerd worden. De servicekosten zijn echter niet restitueerbaar en dienen te allen
tijde betaald te worden, ongeacht de reservering wordt gebruikt of als de reservering wordt geannuleerd.
Wij begrijpen uit uw reactie dat de voorwaarden u niet geheel duidelijk zijn geweest en vinden dit erg vervelend.

Wij trachten zo duidelijk mogelijk te zijn in onze voorwaarden en geven daarom veelvuldig aan tijdens het boekingsproces dat
er servicekosten van toepassing zijn die niet restitueerbaar zijn. Met het maken van de reservering bent u met deze voorwaarden
akkoord gegaan. Het annuleren van de reservering ontslaat u dus niet van de verplichting om de servicekosten te betalen.

Uiteraard staan wij open voor suggesties om het onze voorwaarden nog duidelijker te communiceren. Indien u deze met ons wilt delen dan vernemen wij
deze graag van u.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en zien uw betaling graag tegemoet.

Met vriendelijke groet, team/hotels.nl

Heeft op 27 juli 2017 om 10:41 geantwoord

Er dient duidelijk VOOR het boeken bij de eerste keuze vermeld te worden dat er servicekosten verplicht zijn en Deze ten alle tijde betaald dienen te worden! Zoalshet nu is kom je dit pas later in het reserveringsproces tegen! Ik vind het pure misleiding!

Alle klachten die gemeld zijn door TAnnema