Klacht: Reservering niet bekend op vliegveld

op 08 juni 2016 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

6 juni een vlucht geboekt naar Dublin op 8 juni voor 2 personen. Bevestiging van Expedia ontvangen. Bij inchecken op Schiphol bleek de reservering niet bekend te zijn. Telefonisch contact met Expedia leverde op dat zij het ticketnummer wilde doorgeven. Dat was al bekend want dat staat in de bevestiging. Toen kwam er een PNR nummer waarmee men op Schiphol moest gaan zoeken naar de reservering. Al met al niet echt een super fijne medewerking van Expedia als je je vlucht wilt halen. Vreemd is dat de terugvlucht wel bekend is.
Hoe kan het dat de reservering niet bekend is op Schiphol?
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groet
Wilma Oosterveer

Gewenste Oplossing:

Ik had het sympathiek gevonden van Expedia als er meer moeite gedaan was om een oplossing te zoeken voor het feit dat onze reservering niet bekend was op Schiphol waardoor wij niet konden inchecken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stevens Van Dijck