Klacht: Reservering en laagste prijsgarantie

op 26 juni 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Reis telefonisch geboekt. Meisje aan telefoon begreep erg
Weinig ( was net nieuw zei ze) . Reis naar Kos geboekt. Kreeg maar geen email omtrent reservering. 2 dagen later maar eens gebeld. Meisje had verkeerd e-mailadres genoteerd. Dat werd opgelost. Toen vertelde ik dat deze reis elders 30 euro goedkoper is, dus in aanmerking wilde komen voor de laatste prijsgarantie plus 20 euro, die ze toezeggen. Daar kwam ik niet voor in aanmerking aangezien het nu hoogseizoen is. Ik zei, dat staat nergens, klopt werd er gezegd, maar toch is het zo.
Verder werd mij gezegd voortaan niet meer te bellen op reserveringen, dat was alleen voor nieuwe. Ik zei ik ben al de hele middag bezig om met jullie in contact te komen. Kreeg een pissig antwoord en hierna was het afgelopen. Mensen reizen van Corendon kun je ook via Suntip boeken, stuk goedkoper en vriendelijker.

Als ik het prijsverschil plus die 20 euro ontvang, waar jullie reclame mee maken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ludmilla10