Klacht: reservering

op 26 juni 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

iedere keer als ik de code heb ingetoetst valt hij daarna weg! Zo kom ik dus niet verder en kan niet eens een keuze maken voor een hotel.
Ik wil graag naar de Dikke van Dalen in Sluis. Kunt u iets voor mij doen? Ik heb 2 vouchers
FOXI-8R9-P3S en FOXI-2Z6-7BQ

Gewenste Oplossing:

Als u mij verder helpt en ik eindelijk eens richting sluis mag gaan. Heb dit vorig jaar geprobeerd maar dat lukte toen helemaal niet. Kwam uit in Bergen N.H.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hetty Murman