Klacht: Reservering

op 13 mei 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister bij vd Valk Duiven geweest. Hadden een tijd geleden geboekt voor 10 pers mooie tafel uitgezocht gezellig. Bij de balie geboekt plaats was nog niet geboekt. En wat gebeurt er gister 12 mei ,tafel bezet. Gaan ze kijken in het boek ,staat er toch echt het tafelnr erbij. Maar ohh ze zagen het al het was verwisseld. Was er niet blij mee hadden die plaats gekozen voor de rust want er was een baby bij van 3maanden. Zei een andere medewerker kan gebeuren en er zijn wel ergere dingen. Niet netjes van die meneer. Ben erg teleurgesteld. Zijn uiteindelijk ergens anders gaan zitten. Moest wel de plaats van ons was bezet .we hebben die onvriendelijke meneer niet meer gezien. Gelukkig hadden we een fijne en lieve ober. Maar dit verdiend geen schoonheids prijs.

Gewenste Oplossing:

Die meneer heeft meer gezegt. Zoals jammer voor U . Hij moet nodig op cursus ,en een wel gemeend excuses was ook netjes geweest. Het was voor ons een echte domper.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oma844