Klacht: reservering

op 13 augustus 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De reserving-site is tijdelijk uit de lucht, ik heb nog een week wat nu?

Gewenste Oplossing:

een telefoon nummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 25 augustus 2016 om 09:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Rooij,

Vervelend om te vernemen dat u geen reservering heeft kunnen plaatsen.

Om te reserveren gaat u naar reserveren.groupon.nl en logt u in met uw standaard inloggegevens. Zoek vervolgens de gewenste deal op en druk op de knop ‘’ONLINE RESERVEREN’’.

Hierna kunt u een beschikbare datum en tijd kiezen. Bevestig uw reservering vervolgens door uw telefoonnummer in te vullen en eventueel een opmerking. Accepteer tot slot de gebruikersvoorwaarden en klik op reserveren.

Graag willen we u nog meegeven dat u een reservering kunt maken tot 07.02.2017.

We hopen u voldoende geïnformeerd te hebben omtrent het reserveren en we wensen u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Groupon klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Leo van Rooij