Klacht: Reserveren na lockdown

op 31 mei 2021 over Efteling in de categorie Attractiepark

Onze zoon (16 jaar) heeft voor de winterefteling 2020 2 x een ticket draak á 43,- euro gekocht.
Deze heeft hij echter niet kunnen besteden ivm lockdown en alle beperkingen.
Nu is de efteling weer open en kunnen ze de reservering weer opnieuw maken. Het probleem is echter dat dit alleen maar kan tot 8 juli!
Hij wilde juist met zijn vriendin naar de winterefteling voor de romantische sfeer!
Efteling wil geen kant uit en zegt dat we deze kaartjes dan maar moeten verkopen. De kaartjes die je nu kunt kopen zijn bijna allemaal goedkoper dan die 43,- van toen dus niemand die de kaartjes wil! Of onze zoon moet er gigantisch verlies onder leiden. Hij heeft kei hard gewerkt voor dat geld!
We willen de kaartjes het liefst ook gewoon houden maar dan besteden tijdens winterefteling 2021 zoals vorig jaar ook de bedoeling was. Efteling lijdt daar volgens mij niks mee omdat de kaartjes toch al betaald zijn!

Als we de tickets mogen bewaren tot aan winterefteling 2021. Zou fijn zijn als het stelletje dan naar de winterefteling zou kunnen zoals de planning vorig jaar eigenlijk was inclusief een overnachting in een BB.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Hendriks