Klacht: Misleiding

Allereerst komen de horloges uit Spanje, en niet uit een magazijn in Nederland, zoals zij op hun website vermelden. Dat leverde een maand wachten op. Verder is de kwaliteit ver onder de maat. Bij aankomst was het horloge al niet compleet, en na het een paar dagen normaal gedragen te hebben, zaten de schroefjes in de kast los en scheurde het bandje. Vervolgens begaf de sluiting het ook.
De eerste reactie op mijn klacht over de kwaliteit was U weet natuurlijk dat dit niet kan. Alsof ik erom zou liegen. Mijn aanbod om gedetailleerde foto’s te sturen werd genegeerd. Reactie op mijn opmerkingen over de kwaliteit: dan had u 199 euro moeten betalen in plaats van 119. Alsof je voor 119 euro niets mag verwachten.
Ik heb dus aangegeven de koop te ontbinden, en mijn geld terug te willen. Iets wat gewoon geregeld is in het consumentenrecht. Uiteraard was de enige reactie:wij hebben geen geld-terug-garantie.
Maar het wordt nog mooier. Op mijn mail dat ik, als er geen oplossing zou komen, aangifte zou doen, kreeg ik de volgende reactie: u weet toch dat het verkopen van replica horloges strafbaar is, en het kopen ook, dus u kunt geen aangifte doen.
Lang verhaal kort: het gaat hier om een malafide bedrijf. Misleiding over de locatie, over de kwaliteit, over de garantie, enz. Het feit dat ze gratis horloges geven aan mensen als e een positief bericht plaatsen hier, zegt eigenlijk al genoeg.

...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Replicahorlogesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ColinW