Klacht: Grof

op 04 februari 2019 over Replicahorlogesonline.nl in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van mijn vorige klacht werd ik telefonisch benaderd door Alex, hij was niet blij met mijn verhaal, e.e.a. werd mij duidelijk gemaakt met het gebruik van grof taalgebruik, ik hoop niet dat ik krijg wat hij mij heeft toegewenst.

Gewenste Oplossing:

verzendkosten vergoed, en excuses van Alex

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Replicahorlogesonline.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Replicahorlogesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leo2