Klacht: Replacedirect.nl wil defect product niet vervangen.

op 31 december 2013 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb een 377 knoopcel horloge batterij van Duracell iets meer dan 6 maanden geleden gekocht bij ReplaceDirect.nl. De verwachte levensduur in een horloge bij normaal gebruik is circa 2 jaar.
Na 6 maanden deed hij het niet meer, deze batterij is dus niet deugdelijk. De mensen van replacedirect.nl zeggen dat ze het niet willen vervangen omdat de garantietermijn van 6 maanden al voorbij is. De batterij is weliswaar goedkoop, maar het is meer een kwestie van principe.

De verkoper moet een defecte product gewoon vervangen.
Ik heb als consument recht op een deugdelijk product.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 13 juli 2017 om 12:08 geantwoord

Beste,

We zien dat uw klacht uit 2013 nog altijd met de status \"openstaand\" terug te vinden is op Klacht.nl.
we hopen, en gaan er stiekem toch wel vanuit, dat het inmiddels toch wel al opgelost mag zijn, anderzijds vernemen we het vanzelfsprekend ook graag.

Graag zouden we u willen vragen te reageren. Liefst vernemen en zien we natuurlijk dat de status gewijzigd naar opgelost kan worden, maar anderzijds zullen we u alsnog zo goed mogelijk van dienst proberen te zijn. Hoe dan ook zullen we u voor uw reactie ten aller tijden belonen met een persoonlijke kortingscoupon t.w.v. 10%.

Bij voorbaat dank voor uw reactie!

Jaap
ReplaceDirect

Alle klachten die gemeld zijn door Andy