Klacht: Reperatie bij Dynafik zeer chaotischs Samsung doet niets

op 12 oktober 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hieronder de klacht (verkort) die ik naar Dynafik heb verstuurd

Ook samsung deel genood gemaakt immers zij bevelen voor reparaties Dynafix aan maar ook deze doet geheel niets Gaat om een S7 Edge met gebroken aflees scherm die ter reparatie is aangeboden. Hieronder de verkorte klacht:
————————————————————————-
Geachte heer mevrouw

Ik heb net via jullie contact een klacht verstuurd

Dit gaat om een Samsung S7 Edge telefoon die niet gemaakt wordt

Het telefoonnummer van de defecte telefoon is 0615006010 RMA nr 14089875

telefoon ligt reeds 3 weken bij jullie worden van het kastje naar de muur gestuurd en ook onbeschoft

We hebben 1 uur en 22 minuten in de wacht gestaan

Veel tegenstrijdige berichten

En dus nog steeds geen antwoord

Hebben met Samsung geschakeld case nr 2810915457 en dit aangegeven zij gaan hier een spoed dossier van maken

Daarna vandaag wederom met jullie gebeld weer een afwijkend antwoord” neen nog niet klaar moeten wachten weten het niet”.

Welnu ons gaat dat te ver (onbeschoft, niet redelijk, meer dan 1.22 te moeten wachten en nog niets) dus we willen dat jullie het toestel terug sturen en wij gaan het bedrag wat betaald is storneren.

Mochten wij helemaal geen reactie ontvangen zal ik:

– Rechtsbijstand aanspreken en zaken gaan eisen mn telefoonkosten

– Case bij Samsung opnieuw indienen

– Case naar Radar versturen

– een facebook bombardement gaan organiseren

Ik wacht een reactie 24 uur af

Niet over Dynafix ze zeggen maar wat doe valse beloftes bellen niet terug track & Trace systeem zegt wat anders dan medewerkers kortom telefoon is al 3 weken in reparatie maar we hoeren elke keer wat anders 6 x gebeld met hun 1 uur 22 minuten in de wachtlijst gestaan en nog niets

Samsung deel genood gemaakt nog niets van vernomen maar kan ook nergens een klacht bij hun aanmaken
in de tekst hierboven (eerste scherm) staan het RMA nummer en case nummer Samsung
Mijn nr 0615010258 bereikbaar)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gkranendonk@hotmail.com