Klacht: reparatie,s

op 20 september 2016 over Woonzorg Nederland in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb nu al 3 x bij de consulente een klacht neergelegen , voor het kitten van de ramen, Dan komt de toekomst bouw , kijkt erna, en zegt , ik heb geen kit genoeg bij me , en ik geef door dat er een ander bedrijf komt ,om te kitten
Deze komt boven , kijkt ! en zegt, ga even kit halen!!!
Alleen hij komt niet meer terug, zonder wat te zeggen, is dit bedrijf vertrokken,(g,w, Kitwerk of zo iets

Gewenste Oplossing:

ik ben dus zeer ontevreden , over de gang van zaken
Ik had wel verwacht , dat de mensen die hier mee te maken hebben ,mij wel even
hadden kunnen verwittigen , waarom zij dit niet willen doen
Ik hoop dan ook , dat het als nog gebeurd
Anders ben ik genoodzaakt ,om de huurcommissie aan te schrijven
Ik hoop enkel dat het niet zover hoeft te komen
w.peters , overlanderstraat 230 1445dc purmerend

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonzorg Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonzorg Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonzorg Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonzorg Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonzorg Nederland

Heeft op 30 september 2016 om 17:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door peterswillem