Klacht: reparatieprogramma Apple Macbook pro staingate

op 11 september 2018 over Amac in de categorie Computerwinkels

Apple heeft een reparatieprogramma lopen voor een probleem met de coating van een serie macbook pro modellen. Die van mij valt daaronder na meerdere malen direct met apple gebeld te hebben.

Besloten macbook in te leveren bij Amac na wat heen en weer mailen met de vestiging in Rotterdam. Dit kon kosteloos en zou onder het programma vallen.

Aangezien ik een andere batterij in m’n laptop heb, is er niets gerepareerd en krijg ik een rekening van 80 euro voor onderzoek.

In de voorwaarden staat dat er 80 euro onderzoekskosten in rekening kunnen worden gebracht indien er een fout of probleem naar voren komt wat is veroorzaakt door ….

Apple heeft mij toegezegd dat zij geen kosten rekenen voor diagnose en dat mijn laptop met serienummer onder het reparatieprogramma valt en dit los staat van een batterij.

Amac houdt vol dat alle garantie is vervallen door mijn andere batterij en dat het probleem niet meer te achterhalen is. Een heel simpel argument en volledig tegendraads met hun eigen voorwaarden, en die van Apple.

Ik wil mijn laptop terug onder coulance regeling en ben niet van plan die 80 euro te betalen voor het openen van mijn laptop zonder enige reparatie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mdmazing