Klacht: Reparatie vrijstaand koffieautomaat CM 5200

Jong30 op 13 december 2021 over Miele in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Ik schrijf deze klacht namens mijn ouders, omdat ze zelf niet goed met internet overweg kunnen.

Bij de aanschaf van een miele CM5200 hebben mijn ouders er 10 jaar onderhoud garantie bij gekocht en dat was maar goed ook.
De CM5200 is al diverse keren defect geweest (meer dan gebruikelijk t.o.v. andere merken).
Alle keren naar behoren gerepareerd.
Echter nu is hij weer defect (10jaar zijn bijna om) en heeft Miele het onderhoud over gedaan naar e-Care.
Telefonisch een reparatie afspraak maken lijkt nu onmogelijk, zelfs na contact met Miele lukte het Miele ook niet en moesten mijn ouders het zelf maar proberen. Mijn ouders zijn mensen van boven de 70 en niet zo goed met internet, voorheen kon het altijd telefonisch.
Uiteindelijk zou er 2 keer iemand langs komen, maar deze is nooit gekomen. Miele schuift hun verantwoording nu af.
Voor ons geen Miele meer. Kwaliteit en service laten te wensen over.

De koffieautomaat repareren, zoals afgesproken bij het aangaan van de extra 10 jaar garantie.
De reparatie afspraak gewoon telefonisch via Miele laten verlopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Miele

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Miele nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jong30